fredag 12 juni 2009

Äntligen...

...har jag tvättat upp allt sen resan... Men sängkläder och så blev det 6 maskiner totalt... Jösses i helvete...Tycker inte vi har så mkt kläder, men när man ser allt tvättat och hängt, blev det fan fullt i hela torkrummet... Jösses... Men nu är det över... Och så har jag plockat undan, dammsugit och torkat golv...Städat hos djuren och vattnat alla blommor... Så jävla nöjd med mig själv idag...

Men dagen började med att jag fick vackert åka till jobbet och jobba en stund för en annan tjej var tvungen att åka hem till sitt barn... Där försvann min sovmorgon... Var trött som ett as, just för att jag varit vaken så länge och glott på tv´n kvällen innan... Massa skoj å se på tv4 fakta... Min favvokanal...=) Men det gick bra iaf...

Fick låna några filmer av FiaLotta... Great... Har satt på en nu som jag kanske ska somna till nu då...? Blir väl så, antar jag... hahaha...

Imorgon kommer lillsnutt hem... Ska bli sköööönt att få krama om henne igen...

Puss på er alla!!

1 kommentar:

  1. Duktig du är gumman. klart du ska vara stolt över dig. =) Hoppas det fanns nån film som var bra i bunten,.. Krama.. ha en underbar helg, det ska fasiken jag ha, som jag längtat.. =)

    SvaraRadera