fredag 25 mars 2011

Jooodååå..

Fredagskväll och jag sitter å väntar på Let´s Dance finalen!! Inge tantvarning på mig va??!! Hahahaaaaa... Vi har haft en toppenkväll, jag och lilljullan... Kikat TV och gjort en super duper najs fruktsallad med lite vispad vaniljsås och en dutt kanel på toppen!! Sååå gott!!
Hannah har suttit ikväll och skrivit kärleksbrev till sin kille David! Sååå gullig... Måste ta kort på den, så ska ni få läsa... Fan, kan inte fatta hur stor hon har blivit alltså!! Hon använde 2 stora ord i brevet : RESPEKT och OMTÄNKSAM!! Hajjar ni??!! Inte jag... =)

Har fått i mig en halv pava vin sen kl 18.00... Känner mig alldeles lagom bomullig i huvudet efter denna galna vecka på jobbet!! Det har varit riktigt skoj, men galet!! =)

Såååå, nu är nyheterna slut och snart får vi veta ifall det är Franken eller Jessica som tar hem den fuuuula glas-skon!! Hahahahaaaa....

Livet känns genast mkt lättare när Hannah är i min närhet!! Älskar henne såååå!!

Chipp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar