onsdag 23 mars 2011

Jodå!!

Mest arg faktiskt!! Har en jävla kukTV!! Eller vad det nu är för fel!! Eller... Det är inget fel på TV´n, för alla kanaler hackar inte när det blåser, snöar eller regnat ute!! Men absolut 5an!! Som är den kanalen jag tittar mest på!! Antennen är utbytt... Sladdarna från antennen ute är kollade!! Sååå nu är ju min fråga HUR ÄR DET MÖJLIGT??!! Förstår faktiskt inte detta!!
Så fick titta på Grey´s med en hoppande/hackande bild!! Lagom skoj!!

SÅ!! Nu har jag fått gnälla lite över TV´n... Sååååå, vad ska jag gnälla mer om då?? Mjoooo, kan ju ha åsikter om mitt leverne, alla mina fantastiska romantiska förhållanden, min energi att ta tag i saker å ting! Har ju bara en massa negg och depp i mig!! Skulle behöva lite fler ljusglimtar i mitt liv!! En kärlek som vill ta hand om mig, och se till att jag har det bra!!

MEN!! Det har jag ju inte... Så otroligt glad för de få som står ut med mig och vill vara mina bästaste bästa!! Utan er skulle jag falla!! Det vet ni!! Och jag är evigt tacksam och känner mig otroligt hedrad att få vara en del utav er och era familjer!! ÄLSKAR ER SÅ!!

Imorgon blir det kaos på MAXI!! Hahahaaaa.. .Kommer få springa galet!! Men skoj när det händer ngt skoj!!

CIAO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar