söndag 13 mars 2011

CRAP!!!

Ja, herrejösses!! Har inte haft någon ork eller lust att titta in här på ett tag!! Ni få som tittar till mig... Sorry by that!! =(

Jag har en känsla i kroppen som inte vill försvinna!! Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men känner att jag hinner ingenting!! Börjar på lite, men inget blir riktigt klart... Känns inte som om jag hinner tänka och känna efter riktigt vad jag vill... allt rullar på i ett hjul som snurrar allt fortare!! Hänger inte med alls!! En jävligt obehaglig känsla!! Kanske låter luddigt och obegripligt, men som sagt: jag vet inte riktigt heller hur jag känner... En mkt go vän till mig sa häromdagen, att det blir ju bara vad du gör det till!! Helt korrekt!! Men var hittar jag tiden och orken att göra någonting annat än att sköta vårat hem, Hannah och mig själv?? Vet fan inte!! Men hoppas på att värmen och solen tänker hitta hem till Svedala snart, för jag pallar inte mkt mer nu!! Inbillar mig att livet kan kanske kännas lite lättare då?? Vad vet jag!!

Och saknaden bara växer!! Ogillar det här!!

Ledsen att jag är så jävla depressing!!

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar