måndag 20 september 2010

Ruttisch!!

Men så är det! Har bojkottat datorn ett tag!! Har egentligen ingen förklaring till varför, men så är det iaf!!

I helgen har jag jobbat lite, fast i lördags var jag faktiskt ledig... Och gjorde inte ett piss!! Och det var toppen!! Är en lite märklig tjej tycker jag själv... Men jag pallade inte!! En paus i allt... Fast på kvällskvisten hämtade jag uåå Fia och vi drog till McDonald för en fika!! Det enda jag åstakom på heeeela lördagen!! Sweeeet... För förr i tiden fick jag ångest... För denna lördag är den enda på en hel månad som jag är helt för mig själv... Utan Hannah och utan jobb... Då ville jag göra sååå mycket man bara kunde... Men näää.... Hade fan ingen lust alls... Vi hade en liten plan att åka till Linköping och Harrys... men näääää... Inte det heller... =)

Söndagen vaknade man ju upp fräsch och pigg!! Tog en lunch med mor och far innan jobbet, och knegade på till halv elva på kvällen... Och fick bara ett litet psyyyykbryt på Ulla!! =S Me don´t like her!!

Idag har vi gått på kurs... På Sun Light... Så nu är vi bääääst på att ge service??!! Jahopp!!

Där ser man!!

Nu ska glutta vidare på Ullared!!

Fniss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar