söndag 12 september 2010

Blääääsch!!

I fredags fick jag vackert åka och hämta Hannah en timme efter jag börjat jobba, för att fröken ringde och sa att hon klagade över ont i huvudet och var trött... Så det gjorde jag... Kom hem och Hannah la sig i soffan och softade medans jag började tokröja... Städade och grejade hela eftermiddagen. Lagade mat och vi hade det bra... Hannahs huvudvärk gav med sig och strax efter jag hade lagt henne började jag känna mig jävligt skum i kroppen!! Gick och la mig och vaknade typ en timme senare med världens värk i heeeela kroppen!! Kändes som om någon hade kört över mig!! Frös och mådde fan skit!! Helt jävla galet!! Tog alvedon och vaknade typ varannan timme hela natten...
Igår låg jag mest i soffan och gjorde minsta möjliga... Mor och far kom förbi, och mamma lagade mat till oss alla!! Tackar som fan för det!! Annars så hade det nog bara blivit lite pasta och korv till oss!! Hahahaha!! =)

Idag har jag klarat av dagen med bara några alvedon!! För de andra dagarna har det genast märkts när den börjar sluta verka!! Och nu känns det ok!! Och hoppas bara verkligen att det inte blir värre igen, för är det så här tror jag nog att jag fixar jobbet imorgon!!

Nu kikar jag lite på Irene H OCH Mamma Mia... Tokigt när det är 2 bra filmer samtidigt!! Hur ofta händer det lixom??!! Bajs!!

Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar