tisdag 7 september 2010

Njaaa...

....vet inte ja!! En jävla olustkänsla har infunnit sig och jag kan inte veta varför!! Allt känns bara sååå skrutt, på någotvis!! Fast det egentligen inget hänt!! Fast det kanske är därför!!?? Fan vet jag!! Men gaaaaaah!!!! Måste fan hända något i mitt miserabla liv nu!! Göööör ju för fan inget annat än jobbar, skiter och sover!! För inte fan äter jag som jag ska iaf!! En jäääävla massa faaaaaan i min jävla blogg!! Ledsen att du får ta all skit!!

Men har jobbat en del idag iaf!! 10-19, eller strax innan iaf... För 19.00 började föräldramötet som jag så duktigt infann mig på!! Kändes som om det var på sin plats att infinna sig där!! Helt enkelt!!

unnar mig lite choklad så här på kvällskvisten!!

detärjagvärd!!

Fridens liljor!! (eller nått...) =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar