lördag 19 september 2009

Jävla fjortisar!!

Som inte vet skillnad på mitt och ditt!! Hörde någon gå på gången precis utanför min balkong... gå ut, och vad ser jag??!! En kille som går iväg tillbaka mot gångvägen med Hannah´s cykel!! "Ja, det där är min dotters cykel, vad ska du göra med den??" Skrek jag, jävlar va rädd han blev... Blev så paff att han LA ner hennes cykel på gräsmattan och gick över staketet... En tjej och en kille till stod inne på gården och glodde!! Va faaaaaan skulle dem göra med den? Bara förstöra!! Skulle dem ta min, kna jag ju mer förstå då... Om man är trött och vill hem lite fortare... Har kanske själv gjort så nån gång... Men en 6-årings cykel?? Näe... Köper jag inte...

Idioter!! En jävla tur att jag var vaken och såg allt!! Annars så hade Hannah inget att hoja på imorgon!!

Nu säger jag god natt!! Kraaaaam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar