torsdag 24 september 2009

Jahopp!!

Redan fredag imorgon... Veckan bara susar förbi, och jag hänger imte med!! Alls faktiskt!! Vill hinna och göra så mkt, men inget blir gjort istället!! Gaaahh, jävligt frustrerande...

Imorgon fredag, blir det att lämna Hannah på skolan 8.30, sen iväg ut på landet för att lämna av lite babykläder som jag hittat... Sen in till stan för att inta en lunch men Nettansnutt, och inhandla lite inför p-festen på lördag!!

Sen 16.00 börjar mitt pass på jobbet, och efter det är det väl tänkt att vi ska iväg på ett litet kalas en stund! Blir nyktert, för ska upp tidigt på lördag för att jobba lite... 8-16... Sen blir det att göra sig iordning på jobbet för att sen ta oss till firmakalset!! Och få i sig lite alkohol På vägen, så man bowlar som en liten GUD!! hahahaha...

Ja, jösses!! Ska bli sjukt skoj iaf!! Behöver jag... Släppa loss lite och ha det skoj!!

Nu är det som alla andra kvällar... Datorn i knät och gluttar på kändispokalen med ett öga... Hade stora funderingar på att skaffa mig en guitarr(stavas det så?) och lära mig att spela på den på kvällarna istället för att sitta på nätet å glo som ett fån hela kvällarna igen om... Är väl bättre om man lyckas med något kreativt??!! Kanske ska börja måla istället?? Kanske få häcken ur, och göra ngt vettigt över huvudtaget??

Mycket jag vill, men inget som händer!! Typiskt mig!!

<3 <3 PUSS <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar