onsdag 8 november 2017

Ryggjävel!

Igår kändes det bättre och ja, gjorde saker i hemmet som sig måste! Då minsann blev ju ryggen sämre igen och idag, i vissa vinklar, vill jag bara dö!
Nu är det värktablett, liniment och värmedyna som får göra att jag överlever dagen!
Lilla W är ju så snäll och kräver inte att bli buren hela tiden som tur är! När jag bär henne känns det som om jag bär på 50 kg. Då gör det ont och hela ryggen spänns. Som en gigantisk träningsvärk som inte heller vill gå över. Tvärtom! Jävla piss! Detta gör att jag inte heller får någon lust att göra någonting...

Något positivt?? - det är en fantastisk dag! Sol och vindstilla! Borde vi gå ut? Verkligen! Men näää... kanske lite senare går vi och hämtar posten!

Ja du lilla blogg! Så mycket skit du får hela tiden... ledsen för det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar