måndag 16 maj 2011

Jahajaaaa....

Mjooo... Kommer att ha gått 11 dagar i jobbets tecken innan jag får slappa lite... Lite galet är det men vad gör man inte?? Jag måste kämpa på och få saker å ting att gå ihop... Så är det...

Idag fick jag sota för att jag öppnade en pava i lördags... Älskar att unna mig lite vin... Men helvete, vad ont i magen jag fåååår alltså... Not fun at all!! Meeen, fick i mig lite mat förut och en Omeprazol... Efter det känndes det helt ok... Så jag ringer nog inte tillbaka till Åsidan imorgon...
Ikväll drog vi iväg på en fika... Såååå skönt att bara sitta och snacka lite skit och bara få vara... Thanx a lot!! Behöver lite små ljusglimtar här å var!! För det finns allt för mycket som rör till saker å ting i mitt lilla liv... Hur kan det göra det, undrar ni säkert... Du jobbar ju heeeela tiden? Men jodå... För jag är en jävla expert på att krångla till saker å ting.. Eller så är det någon annan som krånglar till och missuppfattar saker hela tiden!! HUUUUUUUUUUUR är det möjligt att tolka saker utan att man har yppat ett ord??!! Det är ju helt amazing!! Hahahaaa... Men vet bara att sånt orkar jag inte med... Vill ha saker enkla... Kan inte vara så svårt??

Jajaaa... Den jag saknar, kommer jag få fortsätta sakna...
Men äsch!! Längtar efter semester nu!! Give me give me give me give me NOW!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar