onsdag 22 december 2010

Nä...

Den här jävla julen blir ju bara skit!!

Åh, vad jag längtar bort nu!! Har god lust att bara köpa en resa och dra... Bort från alla andras viljor! Min då??!! Att bara få ha det bra, i lung och ro??!! Är ändå någonstans förvånad att det varit rätt lugnt så pass länge iaf!!

Pallar inte med motgångar!! Det fixar inte mitt lilla psyke alls... Jag får bara det där absoluta att funka i vardagen, och när det händer någonting utöver det vanliga, så klappar jag ihop!! På riktigt!! Fixar inte det... Och då... (händer inte ofta, som tur är).. får även Hannah se mina känslor!! Inget jag gillar, men inget heller jag kan dölja!! Tårarna kommer... Så lätt så lätt...

Men Hannah VEEEET att jag älskar henne oändligt!! Och hur det än är, så finns vi för varandra... Även om hon är några mil borta!! Får se det så... Och ju äldre hon blir, desto bättre kommer det att bli... Allt kommer att ordna sig!! Försöker intala mig det...

Happy Fucking Christmas!!

1 kommentar:

  1. Neeeej du får inte åka utan mig... !!! Basta...
    Vill bara puckla på dem människorna som gör dig illa...!!
    Puss min lilla skruttgumma.... // Fia

    SvaraRadera