onsdag 15 december 2010

Jag måste...


...byta tänk!!


Jag förstår det, men har lite svårt att genomföra det!! Skulle behöva någon som sa åt mig... Och får mig att förstå det fina man har i livet!! Det är sååå jävla lätt å grotta ner sig i det misserabla i livet!! Jag ältar inte gammalt skit... inte alltid!! Men ibland kommer det upp till ytan, och kräver en viss tankeverksamhet ifrån mig... Fast jag inte vill!! Och då måste det gås igenom i huvudet en sväng... Så är det... Sen läggs det undan igen!! Till nästa gång... Är inte helnöjd när det dyker upp dock!! =S


Skit samma!! Nu kommer Nanna hem snart igen, och då ska vi bara vara... Klä granen, baka lussebullar, kanske göra lite julgodis... Lev för stunden och uppskatta!! Måste lära mig det!!


CREA DIEM!! SKAPA DAGEN - ingen annan gör det åt dig!!



CARPE DIEM!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar