söndag 13 februari 2011

=)

Den 4:e, fem minuter innan jag ska sluta, skar jag av mig en bit utav fingertoppen! Tillbringade den fredagen på akuten... Tjoho!! för att ca 6 timmar senare få ett nytt bandage bara!! Hahaha...
Imorgon har det gått en vecka och 3 dagar och det har läkt väldigt bra... Men kan inte använda fingret!! gör förbaskat ont när jag kommer emot toppen!! Så nu har jag fått lära mig att skriva på datorn med fingret efter peken!!Långebrand??!! Kan inte ramsan!! Hahahaha!!

Nåväl... imorgon blir det till å jobba, så får vi se hur det går!! Liiite osäker hur det kommer att funka, men men... Det reder sig!! Min käre chef ringde mig förut idag och hörde sig för!! Snällt utav honom... =)

Jaaaa... Nu ska jag lägga mig med datorn och en film!!

Kraaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar